Szkolenie : Nowy JPK od lipca 2020 roku – zasady stosowania

Nazwa Szkolenia :


Nowy JPK od lipca 2020 roku – zasady stosowania

Miejsce Szkolenia :


Webinarium - szkolenie online

Data Szkolenia :


16-06-2020
9:00-14:00

Cena Szkolenia :


250,00 zł + 23% VA5

Prowadzący Szkolenie :

Małgorzata Rzeszutek - dr Małgorzata Rzeszutek - Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.

Cena szkolenia obejmuje: dostęp do szkolenia online, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla każdego uczestnika. (Faktury „zw” dla sektora finansów publicznych po przesłaniu oświadczenia o zwolnieniu z VAT). Płatność do 14 dni po szkoleniu.

Zaufali nam :

Program szkolenia

I. JPK_V7m i V7k jako informacja podatkowa – aspekty prawne i praktyczne

 

  1. Podstawa prawna przekazywania nowego JPK – wątpliwości prawne w wyjaśnieniach Ministerstwa Finansów:
    • Terminy wdrożenia JPK przez podatników- zmiany w wyniku pandemii.
    • Czy składać korekty JPK oraz w jakim zakresie?
    • Jak umocować osobę do podpisywania nowego JPK? Czy UPL-1 jest właściwe do umocowania do podpisywania JPK? – wyjaśnienie Ministerstwa Finansów.
  2. Zawartość struktury JPK_V7m i V7k :
    • rodzaje pól struktury – pola obowiązkowe, opcjonalne oraz rodzaje pól danych,
    • sposób ujęcia poszczególnych rodzajów sprzedaży i oznaczeń w strukturze w świetle wyjaśnień Ministerstwa Finansów:
      • sprzedaż na rzecz osób fizycznych i symbole RO,
      • sprzedaż na rzecz podatników VAT oraz podatników podatku od wartości dodanej,
      • faktury wystawiane do paragonów – zmiana stanowiska Ministerstwa Finansów zaprezentowanego w Broszurze Informacyjnej,
      • dokumenty wewnętrzne w strukturze JPK z symbolem WEW,
      • które dane można zaprezentować w sposób zagregowany, a w których przypadkach dane muszą być zaprezentowane na poziomie dokumentu?
      • sposób ujęcia w strukturze faktur z mechanizmem podzielonej płatności,
      • oznaczenia w transakcjach z podmiotami powiązanymi m.in. spółkami i pracownikami,
      • uszczegółowienie zasad prowadzenia ewidencji VAT od lipca 2020 r. – omówienie elementów ewidencji VAT po zmianach w przepisach.
  1. Walidacja i wykorzystanie struktur JPK przez Ministerstwo Finansów:
    • procedura walidacyjna Ministerstwa Finansów – jakie dane będą sprawdzane w strukturze JPK – walidacja krok po kroku,
    • jakie błędy spowodują, że podatnik będzie wzywany do korekty JPK i jakie aneksje są związane z brakiem korekty?
    • jak we własnym zakresie sprawdzić (walidować) utworzoną strukturę JPK?
    • walidowanie JPK we własnym zakresie przy użyciu aplikacji Ministerstwa Finansów,
    • tworzenie JPK we własnym zakresie przy użyciu aplikacji Ministerstwa Finansów.
  2. JPK i Centralny Rejestr Faktur jako narzędzie kontroli podatników:
    • wykorzystanie JPK jako źródła informacji o podatnikach:
      • wykorzystanie JPK do weryfikacja zwrotów VAT,
      • inne ustalenia jakie mogą być dokonane przy użyciu JPK przez Ministerstwo Finansów,
      • wykorzystanie JPK do czynności egzekucyjnych.

II. Odpowiedzialność wynikająca z Kodeksu karnego skarbowego w kontekście wysyłki nowego JPK przez pracowników.

  1. Wina jako przesłanka odpowiedzialności karnej skarbowej.
    2. Jakie okoliczności wyłączają odpowiedzialność karną skarbową ?
    3. Na czym polega społeczna szkodliwość czynu?

 

Informacje organizacyjne:

  • szkolenie będzie zorganizowane w formie webinarium w formule online. Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z internetem.
  • dzień przed szkoleniem otrzymają Państwo od nas link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową,
  • w trakcie szkolenia można na czacie zadawać pytania prowadzącemu, obsługa jest łatwa (intuicyjna).

Opinie o szkoleniu

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, osoba prowadząca posiada bardzo dużą wiedzę na temat przeprowadzanego szkolenia. Wykładowczyni nawiązuje dobry kontakt z uczestnikami szkolenia oraz odpowiada na pytania zadane przez uczestników w sposób zrozumiały. 

Joanna K.

Centrum Usług Wspólnych w Rybniku

 

Polecam szkolenie. Wiedza merytoryczna szkolącej ogromna. Świetnie prowadzi szkolenie.

Aleksandra Zniszczoł

Gmina Marklowice

 

Bardzo profesjonalna wykładowczyni. W prosty, czytelny i zrozumiały sposób przedstawia wiedzę

Mariola Bednarczyk

Gmina Sośnicowice

 

Dzisiejsze szkolenie bardzo fajne. Prowadząca potrafi przekazać informację i podzielić się wiedzą.

Katarzyna Fiuk

Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lyskach

 

Obszerna wiedza wykładowczyni, wyczerpujące odpowiedzi, łatwość nawiązywania kontaktu.

Urszula Wita

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

 

Szkolenie na wysokim poziomie, ogromna wiedza osoby prowadzącej.

Sylwia Wyleżoł

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

 

 

Szkolenie było bardzo przydatne, szczególnie dla osób, które są zainteresowanie tematem VAT.

Danuta Banasik

HUTA ,,POKÓJ” S.A.

 

Profesjonalne szkolenie prowadzone w sposób logiczny, jasny, pozwalający rozwiać wątpliwości.

Kinga Kochanek-Klekowska

Kotrak S.A.

 

Szkolenie bardzo dobre pod względem merytorycznym. Miła atmosfera. Bardzo rzeczowe pytania i odpowiedzi. Ciekaw materiały i przygotowanie osoby prowadzącej.

Danuta Banasik

HUTA „POKÓJ” S.A.

 

Szkolenie na wysokim poziomie. Szkolenie prowadzone interesująco i wyczerpująco w zakresie przewidzianego programu szkoleniowego. Duża pomoc ze strony prowadzącego przy rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Agnieszka Kawecka Łaciak

Manex Sp. z o.o.

Szkolenie prowadzone na wysokim poziomie. Bardzo miła Pani prowadząca. Szkolenie dobrze zorganizowane. Dobry posiłek.

Bożena Pasuto

Becker-Warkop Sp. z o.o.

 

Temat omówiony w przejrzysty sposób. Zwięźle, jak na tak szerokie zagadnienie ale z wyszczególnieniem najważniejszych aspektów.

Celina Żebrowska 

Becker-Warkop Sp. z o.o.

 

Informacje organizacyjne:

  • szkolenie będzie zorganizowane w formie webinarium w formule online. Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z internetem.
  • dzień przed szkoleniem otrzymają Państwo od nas link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową,
  • w trakcie szkolenia można na czacie zadawać pytania prowadzącemu, obsługa jest łatwa (intuicyjna).

 

 

Cena szkolenia: 250 zł + 23% VAT. Cena obejmuje: dostęp do platformy e-lernigowej w czasie rzeczywistym, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla każdego uczestnika.

(Faktury „zw” dla sektora finansów publicznych po przesłaniu oświadczenia o zwolnieniu z VAT)

Zgłoszenia można dokonać poprzez stronę internetową www.totalexpert.pl ewentualnie wysyłając kartę zgłoszenia na adres: biuro@totalexpert.pl lub faxem na nr: 32/720 24 24.

 

 

Wyślij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń 502 486 968

Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie prosimy o wypełnienie poniższych pól
















Zwolnienie z VAT

Wyrażam zgodę na wysyłanie przypomnienia o szkoleniu przez SMS

akceptuję regulamin szkoleń (zobacz regulamin szkoleń)

Aby przesłać dane z powyższego formularza naciśnij przycisk „Wyślij” – w ciągu 48 godzin otrzymasz na maila zgłaszającego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

Aby wpisane powyżej dane wygenerować w postaci karty zgłoszeniowej do wydrukowania naciśnij przycisk „Generuj pdf”

Copyright © 2019r by Total Expert
Projekt i wykonanie Charasim.com - Extraseo.pl