Szkolenie : Nowy JPK stosowanie w praktyce, najczęściej pojawiające się problemy

Nazwa Szkolenia :


Nowy JPK stosowanie w praktyce, najczęściej pojawiające się problemy

Miejsce Szkolenia :


Webinarium - szkolenie online

Data Szkolenia :


01-10-2020
9:00-13:00

Cena Szkolenia :


270,00 zł + 23% VAT

Prowadzący Szkolenie :

Małgorzata Rzeszutek - dr Małgorzata Rzeszutek - Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności: w podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestnicząca w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach i tworzeniu procedur centralizacyjnych oraz obecnie w procesach audytu po centralizacji.

Cena szkolenia obejmuje: dostęp do szkolenia online, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla każdego uczestnika. (Faktury „zw” dla sektora finansów publicznych po przesłaniu oświadczenia o zwolnieniu z VAT). Płatność do 14 dni po szkoleniu.

Zaufali nam :

Program szkolenia

  1. Omówienie różnic pomiędzy nową strukturą JPK obowiązująca od 1.10.2020r. a wersją obowiązującą do 30.09.2020r.
  1. Co należy wprowadzić do ewidencji sprzedaży? Zakres danych ewidencji VAT w części ewidencyjnej sprzedażowej:
    • podstawa opodatkowania i podatek należny poszczególnych rodzajów transakcji,
    • dodatkowe kody/oznaczenia identyfikujące poszczególne dostawy i usługi (GTU klasyfikacja branżowa),
    • dodatkowe kody/oznaczenia identyfikujące powiązania pomiędzy kontrahentami,
    • dodatkowe kody/oznaczenia dla transakcji międzynarodowych,
    • dodatkowe kody/oznaczenia dla transakcji objętych mechanizmem podzielonej płatności,
    • dodatkowe kody/oznaczenia dla transakcji dot. bonów jednego i różnego przeznaczenia,
    • faktura do paragonu (ujęcie w ewidencji VAT),
    • faktura uproszczona w nowym JPK_VAT (nowe regulacje w specustawie dot. Tarczy antykryzysowej),
    • oznaczenia dowodów sprzedaży (dokument wewnętrzny, faktura do paragonu, dokument z kasy fiskalnej).
  2. Wyjaśnienie znaczników literowych i ich zastosowania u podatnika: SW, EE, TP, TT_WNT, TT_D, MR_T, MR_UZ, I_42, I_63, B_SPV, B_SPV_dostawa, B_MPV_prowizja.
  1. Co należy wprowadzić do ewidencji zakupu? Zakres danych ewidencji VAT w części ewidencyjnej zakupowej:
    • wartość netto oraz wysokość podatku naliczonego (zakupy z pełnym oraz ograniczonym prawem do odliczenia, współczynnik, prewspółczynnik oraz korekty roczne),
    • dodatkowe oznaczenia/kody dowodów nabycia (m.in.: faktura z zapisem metoda kasowa, dokumenty wewnętrzny, faktura objęta mechanizmem podzielonej płatności, dokumenty dot. importu towarów).
  1. JPK VAT a obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności (MPP). Jak oznaczać MPP od strony sprzedawcy a jak od struny nabywcy?
  1. Istotna zmiana zasad prezentowania sprzedaży w ramach VAT marża.
  1. Transakcje z podmiotami powiązanymi- kiedy sprawdzać powiązania? Jaki typ powiązań należy wykazać w JPK?
  1. Obrót z zagranicą – kiedy dodatkowe oznaczenia?
  1. Konsekwencje błędnego przygotowania pliku JPK VAT:
    • Autokorekta JPK VAT.
    • Korekta JPK VAT na skutek wezwania z urzędu skarbowego.
    • Zasady nakładania kary pieniężnej w wysokości 500 zł po zmianie wynikającej  Tarczy Antykryzysowej.
    • Odpowiedzialność karnoskarbowa za nierzetelny plik JPK VAT.
  1. Na jakich zasadach odbywać się będzie korekta deklaracji i JPK VAT po zmianie przepisów, gdy dotyczyć będzie okresu sprzed zmiany przepisów?
  1. Jak sprawnie wdrożyć nowy plik JPK w firmie? Jakie działania mają wdrożyć działy finansowe?

 

Informacje organizacyjne:

  • szkolenie będzie zorganizowane w formie webinarium w formule online na platformie ClickMeeting. Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z internetem.
  • dzień przed szkoleniem otrzymają Państwo od nas link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową,
  • w trakcie szkolenia można na czacie zadawać pytania prowadzącemu, obsługa jest łatwa (intuicyjna).

Opinie o szkoleniu

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, osoba prowadząca posiada bardzo dużą wiedzę na temat przeprowadzanego szkolenia. Wykładowczyni nawiązuje dobry kontakt z uczestnikami szkolenia oraz odpowiada na pytania zadane przez uczestników w sposób zrozumiały. 

Joanna K.

Centrum Usług Wspólnych w Rybniku

 

Polecam szkolenie. Wiedza merytoryczna szkolącej ogromna. Świetnie prowadzi szkolenie.

Aleksandra Zniszczoł

Gmina Marklowice

 

Bardzo profesjonalna wykładowczyni. W prosty, czytelny i zrozumiały sposób przedstawia wiedzę

Mariola Bednarczyk

Gmina Sośnicowice

 

Dzisiejsze szkolenie bardzo fajne. Prowadząca potrafi przekazać informację i podzielić się wiedzą.

Katarzyna Fiuk

Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Lyskach

 

Obszerna wiedza wykładowczyni, wyczerpujące odpowiedzi, łatwość nawiązywania kontaktu.

Urszula Wita

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

 

Szkolenie na wysokim poziomie, ogromna wiedza osoby prowadzącej.

Sylwia Wyleżoł

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

 

 

Szkolenie było bardzo przydatne, szczególnie dla osób, które są zainteresowanie tematem VAT.

Danuta Banasik

HUTA ,,POKÓJ” S.A.

 

Profesjonalne szkolenie prowadzone w sposób logiczny, jasny, pozwalający rozwiać wątpliwości.

Kinga Kochanek-Klekowska

Kotrak S.A.

 

Szkolenie bardzo dobre pod względem merytorycznym. Miła atmosfera. Bardzo rzeczowe pytania i odpowiedzi. Ciekaw materiały i przygotowanie osoby prowadzącej.

Danuta Banasik

HUTA „POKÓJ” S.A.

 

Szkolenie na wysokim poziomie. Szkolenie prowadzone interesująco i wyczerpująco w zakresie przewidzianego programu szkoleniowego. Duża pomoc ze strony prowadzącego przy rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Agnieszka Kawecka Łaciak

Manex Sp. z o.o.

Szkolenie prowadzone na wysokim poziomie. Bardzo miła Pani prowadząca. Szkolenie dobrze zorganizowane. Dobry posiłek.

Bożena Pasuto

Becker-Warkop Sp. z o.o.

 

Temat omówiony w przejrzysty sposób. Zwięźle, jak na tak szerokie zagadnienie ale z wyszczególnieniem najważniejszych aspektów.

Celina Żebrowska 

Becker-Warkop Sp. z o.o.

 

Informacje organizacyjne:

  • szkolenie będzie zorganizowane w formie webinarium w formule online. Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z internetem.
  • dzień przed szkoleniem otrzymają Państwo od nas link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową,
  • w trakcie szkolenia można na czacie zadawać pytania prowadzącemu, obsługa jest łatwa (intuicyjna).

 

 

Cena szkolenia: 270 zł + 23% VAT. Cena obejmuje: dostęp do platformy e-lernigowej w czasie rzeczywistym, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla każdego uczestnika.

(Faktury „zw” dla sektora finansów publicznych po przesłaniu oświadczenia o zwolnieniu z VAT)

Zgłoszenia można dokonać poprzez stronę internetową www.totalexpert.pl ewentualnie wysyłając kartę zgłoszenia na adres: biuro@totalexpert.pl lub faxem na nr: 32/720 24 24.

 

 

Wyślij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń 502 486 968

Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie prosimy o wypełnienie poniższych pól
















Zwolnienie z VAT

Wyrażam zgodę na wysyłanie przypomnienia o szkoleniu przez SMS

akceptuję regulamin szkoleń (zobacz regulamin szkoleń)

Aby przesłać dane z powyższego formularza naciśnij przycisk „Wyślij” – w ciągu 48 godzin otrzymasz na maila zgłaszającego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

Aby wpisane powyżej dane wygenerować w postaci karty zgłoszeniowej do wydrukowania naciśnij przycisk „Generuj pdf”

Copyright © 2019r by Total Expert
Projekt i wykonanie Charasim.com - Extraseo.pl